Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym -

Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841112
EAN: 9788377841112
Format: 240 x 170 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 120
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.97
książka
24.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.

Książka "Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym"