Inwestorski marketing-mix - Katarzyna Mamcarz

Inwestorski marketing-mix

4.00 Oceń książkę!

Autor: Katarzyna Mamcarz

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 9788325542030
EAN:
Format: 165 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2012-11-20
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.99
książka
53.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji. Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: ?niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ?ogłoszenia podziału akcji, ?ogłoszenia programu skupów akcji, ?ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie. Do najważniejszych zalet publikacji należą: ?interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego), ?tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego, ?porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar, ?przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach, ?oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej. (?) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej ? dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników. Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Książka "Inwestorski marketing-mix"
Katarzyna Mamcarz