Inventor. Podstawy projektowania - Bogdan Noga

Inventor. Podstawy projektowania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bogdan Noga

Wydawnictwo: helion
ISBN: 9788324627400
EAN: 9788324627400
Format: 23,7 x 16,8 x 0,0
Oprawa: miękka
Stron: 464
Data wydania: 2011-01-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
69.00
książka
79.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka opisuje Inventor v. 2011




Spraw, by Inventor nie miał przed Tobą tajemnic




  • Poznaj najnowsze środowisko do projektowania przestrzennego

  • Naucz się tworzyć szkice 2D i modelować w trzech wymiarach

  • Opanuj narzędzia do tworzenia zespołów i techniki ich prezentacji



Inventor to jedno z najczęściej używanych środowisk do wspomaganego komputerowo projektowania części i zespołów mechanicznych. Rosnąca popularność aplikacji, duże możliwości w zakresie tworzenia dokumentacji, cyfrowego prototypowania, symulacji działania mechanizmów i wymiany danych projektowych oraz wsparcie zapewniane przez producenta programu gwarantują, że czas poświęcony na jego naukę okaże się doskonałą inwestycją w przyszłość.


Rozpoczęcie przygody z Inventorem znakomicie ułatwi książka "Inventor 2011 PL. Pierwsze kroki". Podręcznik "za rękę" poprowadzi początkującego użytkownika przez świat projektowania technicznego, przedstawiając podstawowe informacje o programie i sposobach jego stosowania. Czytelnik dowie się, do czego służą poszczególne narzędzia i jak skonfigurować interfejs aplikacji. Pozna metody tworzenia i edytowania płaskich rysunków, brył trójwymiarowych i całych zespołów. Zagadnienia związane z symulowaniem działania mechanizmów oraz animowaniem procesów ich montażu i demontażu nie będą stanowiły już żadnego problemu.


Poszczególne tematy przedstawiane są w bardzo praktyczny sposób, dzięki czemu podręcznik doskonale nadaje się do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji środowiska Inventor, stanowiąc jednocześnie świetny materiał pomocniczy na kursach i szkoleniach z obsługi tego programu.




  • Elementy interfejsu programu Inventor i sposoby ich używania

  • Tworzenie szkiców w oparciu o wiązania geometryczne i wymiarowe

  • Generowanie trójwymiarowych brył, przekształcanie ich i łączenie

  • Korzystanie z biblioteki elementów znormalizowanych

  • Symulacja ruchu oraz animowanie montażu i demontażu zespołów

  • Tworzenie dokumentacji technicznej części i złożeń

  • Praktyczne przykłady różnorodnych zastosowań Inventora





Z przyjemnością rozpocznij praktyczną naukę obsługi jednego z najpopularniejszych środowisk do trójwymiarowego projektowania układów mechanicznych!

Książka "Inventor. Podstawy projektowania"
Bogdan Noga