Internet w marketingu -

Internet w marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320814847
EAN:
Format: 160 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 236
Data wydania: 2003-09-18
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.99
książka
59.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Szybki rozwój technologii informatycznych zaowocował powstaniem Internetu, który można określić jako globalną sieć komputerową. Obecnie skutki powstania Internetu są zauważalne w sferze zarówno społecznej, jak i gospodarczej. Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu jest marketing dzięki Internetowi podmioty rynkowe otrzymały nowe narzędzie oddziaływania marketingowego. Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji (przede wszystkim w kontaktach z szeroko rozumianym otoczeniem), produktu, ceny i dystrybucji, a także jest wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.

Książka "Internet w marketingu"