Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Kos-Łabędowicz Joanna

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kos-Łabędowicz Joanna

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788325569174
EAN: 9788325569174
Format: 240 x 165 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 192
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.
Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego

Książka "Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta"
Kos-Łabędowicz Joanna