Internet jako nowa płaszczyzna konkurowania przedsiębiorstw -

Internet jako nowa płaszczyzna konkurowania przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISBN: 9788360964088
EAN:
Format: ...
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Aby poddać Internet analizie w zakresie innym, niż tylko jako medium komunikacji, należy zebrać jej podstawowe cechy odróżniające go od innych mediów komunikacji. Są wśród nich dwukierunkowość oddziaływania (jednoczesna funkcja nadawcy i odbiorcy użytkownika), multimedialność (zdolność przenoszenia sygnału w różnych formach, od tekstu, przez mowę, obraz, obraz ruchomy, aż po audiowizualność), ekstremalnie szeroki zasięg (głównie dzięki istnieniu na różnorodnych platformach medialnych: telekomunikacyjnej, telewizyjnej, itd.), elastyczność czasowa (dostępność komunikacji zarówno w czasie rzeczywistym, jak i wirtualnym) oraz selektywność (szczególna zdolność dotarcia z właściwym komunikatem do osób o rozbudzonym zainteresowaniu i właściwych cechach). Te wszystkie cechy czynią z Internetu medium odrębne względem dotychczasowych, tradycyjnych kanałów komunikacji społecznej, ale także odrębne środowisko ludzkiej aktywności.

Książka "Internet jako nowa płaszczyzna konkurowania przedsiębiorstw"