Internet a konkurencyjność banków w Polsce - Kisiel Michał

Internet a konkurencyjność banków w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kisiel Michał

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560435
EAN: 9788375560435
Format: 240 x 170 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 278
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na ",,ogólnoświatową plątaninę kabli?? traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała się czymś więcej niż kolejną technologią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz większa część ludzkiej aktywności. Podjęty temat wydaje się i frapujący i przyszłościowy. Pozycja ta stanowi jedno z pierwszych w Polsce pionierskich kompleksowych opracowań dotyczących bankowości internetowej [...] jest dowodem odwagi jej Autora, który podjął problem nie uboczny, marginalny, przyczynkarski lecz pierwszorzędny w piśmiennictwie polskim i zagranicznym oraz publicystyce przełomu minionego i obecnego stulecia [...]. Analizuje z różnych punktów widzenia problematykę wykorzystania Internetu jako czynnika wpływającego na konkurencyjność banków komercyjnych w Polsce [...], fenomen znajdujący się nie tylko w Polsce in stotu nascendi. Autor umiejętnie łączy rozważania teoretyczne z analizą empiryczną, wywody o charakterze akademickim ze spostrzeżeniami o wymiarze praktyczno-aplikacyjnym.

Książka "Internet a konkurencyjność banków w Polsce"
Kisiel Michał