Inteligencja analityczna w biznesie - Thomas H. Davenport; Jeanne G. Harris

Inteligencja analityczna w biznesie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Thomas H. Davenport; Jeanne G. Harris

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377464663
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 242
Data wydania: 2013-09-27
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
40.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz. Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywali? Jeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne. Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe. Jaka jest ich sekretna broń? Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną. Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej...

Książka "Inteligencja analityczna w biznesie"
Thomas H. Davenport; Jeanne G. Harris