Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu - Kudłak Robert

Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kudłak Robert

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323233589
EAN: 9788323233589
Format: 239 x 160 x 7
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Monografia ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.

Książka "Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu"
Kudłak Robert