Instrumenty kształtowania wizerunku marki -

Instrumenty kształtowania wizerunku marki

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Promocji
ISBN: 173444680105
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 176
Data wydania: 2005-06-16
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
20.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Cechami w sposób bardzo dowolny wykorzystywanymi przy opisie pojęcia marki są najczęściej: nazwa, znak, symbol, styl, wizerunek, tożsamość, potencjał, czy wartość. Kategorie te nie są jednoznacznie opisującymi zjawisko marki atrybutami szczególnie, iż sposób ich rozumienia w dostępnych źródłach jest różnorodny. Co więcej, stosowana w zakresie opisywania zjawiska marki nomenklatura ma charakter wewnętrznie sprzeczny, a nawet wykluczający.

Książka "Instrumenty kształtowania wizerunku marki"