Innowacyjność. Uwarunkowania, strategie, wyzwania -

Innowacyjność. Uwarunkowania, strategie, wyzwania

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881869
EAN:
Format: 165 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 206
Data wydania: 2015-04-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
33.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, wobec ciągle niskiego poziomu innowacyjności Polski, stanowi jedno z kluczowych zadań polskiej polityki gospodarczej na najbliższe lata. Innowacyjność jest roacute;wnież przedmiotem zainteresowania samych przedsiębiorcoacute;w, gdyż jest postrzegana jako głoacute;wny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw.

Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie aktualnych rozważań, wynikoacute;w badań, płynących z nich wnioskoacute;w oraz autorskich rekomendacji dotyczących pożądanych działań mających na celu poprawę innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Poruszana problematyka obejmuje m.in. wybrane zagadnienia dotyczące uwarunkowań innowacyjności, wyboru strategii innowacji, potrzeby występowania świadomości innowacyjności, poziomu innowacyjności polskich przedsiębiorstw przemysłowych, planowanych procesoacute;w innowacji oraz wykorzystania Internetu do komunikacji z klientem.

Przedstawione problemy stanowią wyzwanie nie tylko dla samych przedsiębiorstw, ale także dla krajowej i regionalnej polityki innowacyjnej. Zatem adresatami opracowania są pracownicy naukowi, doktoranci, studenci, ale także przedsiębiorcy, menedżerowie oraz praktycy gospodarczy kreujący szeroko rozumiane uwarunkowania do wdrażania innowacji.

Książka "Innowacyjność. Uwarunkowania, strategie, wyzwania"