Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne - Włodzimierz Szpringer

Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Włodzimierz Szpringer

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417462
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 270
Data wydania: 2012-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.99
książka
56.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne. Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.

Książka "Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne"
Włodzimierz Szpringer