Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - Bogdan Sojkin

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bogdan Sojkin

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320817997
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 165
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.99
książka
58.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową). Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.

Książka "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych"
Bogdan Sojkin