Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach - Nowina Konopka Maria

Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Nowina Konopka Maria

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323343677
EAN: 9788323343677
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia".
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

"Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją".
Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM

Książka "Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach"
Nowina Konopka Maria