Influencer marketing od A do Z - Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna

Influencer marketing od A do Z

4.00 Oceń książkę!

Autor: Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna

Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788395380204
EAN: 9788395380204
Format: 235 x 160 x 26
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
71.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał "Influencer marketing od A do Z"! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów - influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów - Influencer WhiteList!

Książka "Influencer marketing od A do Z"
Górecka-Butora Patrycja, Strykowski Paweł, Biegun Katarzyna