Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie - Judy Allen

Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Judy Allen

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326431357
EAN:
Format: ...
Oprawa: twarda
Stron: 256
Data wydania: 2013-11-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
79.00
książka
84.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Odpowiada przy tym na wiele pytań:
  • Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
  • Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
  • Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
  • Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.

Książka "Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie"
Judy Allen