Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach - Ewa Migaczewska

Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ewa Migaczewska

Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788364275241
EAN:
Format: 230 x 160
Oprawa: miękka
Stron: 266
Data wydania: 2013-12-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
27.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [...], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [...] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [...] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa".
Z recenzji prof. Mariana Niezgody

"Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny".
Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta

Książka "Imperatyw zysku? O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach"
Ewa Migaczewska