Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie - Erica Sadun; Steve Sande

Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Erica Sadun; Steve Sande

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324683277
EAN:
Format: 208 x 140
Oprawa: miękka
Stron: 240
Data wydania: 2014-03-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
31.97zł
książka
39.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów. Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!

Książka "Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie"
Erica Sadun; Steve Sande