HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie - Caroline Welsing

HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Caroline Welsing

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411779
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 264
Data wydania: 2011-02-07
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
63.00
książka
68.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym. Działaj systemowo Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.

Książka "HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie"
Caroline Welsing