Historia idei komunikacji -

Historia idei komunikacji

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323228882
EAN: 9788323228882
Format: 205 x 145 x 20
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: 352
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zbiór trzynastu artykułów poświęconych tytułowemu zagadnieniu historii idei komunikacji, a podejmujących je na wiele różnych sposobów: od omówienia podstaw metodologicznych historii komunikacji po przykłady bardziej szczegółowych badań w jej zakresie. W tomie znalazły się teksty autorstwa najwybitniejszych światowych znawców zagadnienia, w tym Roberta Darntona, Johna D. Petersa, Petera Burke'a, Davida R. Olsona i Filippa de Vivo. Historia komunikacji jako dyscyplina naukowa zaczęła kształtować się w latach 80. i 90. ubiegłego stulecia, jest to więc stosunkowo młody i wciąż rozwijający się obszar badawczy. W Polsce pozostaje zagadnieniem stosunkowo mało znanym, słabo skoordynowanym instytucjonalnie, wymagającym pogłębionych studiów. Celem publikacji jest próba spopularyzowania w naszym kraju podejmowanej w niej problematyki i zainicjowanie bardziej zintegrowanych badań w ramach historii komunikacji.

Książka "Historia idei komunikacji"