HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe - Jakub Woźniak

HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jakub Woźniak

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 9788324621347
EAN:
Format: 125 x 195
Oprawa: miękka
Stron: 134
Data wydania: 2009-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pojedynek z ofertami:
  • Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
  • Najchętniej czytane tematy
  • Efektywne komunikaty reklamowe - neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
  • Wpływ metafor i technik autoperswazji
  • Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników
Hiperswazja - od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz - otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!

Książka "HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe"
Jakub Woźniak