Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie - Tom Hayes

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tom Hayes

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326402180
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 360
Data wydania: 2010-02-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.99
książka
52.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku. Hiperskok inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji. Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku. Do największych wyzwań zalicza następujące kwestie: konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym, przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online, sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym, niebezpieczeństwa związane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy. Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.

Książka "Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie"
Tom Hayes