Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą -

Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 9788324612345
EAN:
Format: 150 x 215
Oprawa: twarda
Stron: 204
Data wydania: 2008-06-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.99
książka
60.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem. Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

Książka "Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą"