Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji - Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619159
EAN: 9788373619159
Format: 215 x 145 x 1
Oprawa: Twarda
Stron: 216
Data wydania: 2005
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych sztuce podejmowania decyzji. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania. W swoich artykułach opisują oni proces podejmowania właściwych decyzji w różnych okolicznościach, metody pokonywania różnic pomiędzy współpracownikami, sposoby racjonalnej analizy problemów oraz sytuacje, w których podejmowanie decyzji pod wpływem intuicji jest najlepszym rozwiązaniem.

Zdefiniowanie i analiza problemu
Reguły podejmowania decyzji
Podejmowanie decyzji z uwzględnieniem barier interpersonalnych
Przewidywanie konsekwencji podjętych decyzji
Wprowadzanie decyzji w życie
Wykorzystywanie przeczuć i intuicji
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Książka "Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji"
Drucker Peter F., Hammond John S., Etzioni Amitai