Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów - Paul Graham

Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów

3.00 Oceń książkę!

Autor: Paul Graham

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8373616470
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 272
Data wydania: 2004-10-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.99
książka
39.50zł
książka
42.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mamy już za sobą erę pary, erę telewizji i erę samochodu. Nastała era komputerów. Nie era podboju kosmosu, nie era wszechobecnego pokoju, ale właśnie era komputerów. Komputery są niemal wszędzie, a osoby i firmy, które kształtują ich obecną postać, są powszechnie znane i rozpoznawane. Zastanawiasz się, dlaczego tak się dzieje? Dlaczego niektóre, pozornie genialne, idee upadają, a inne -- rozkwitają? Na pewno łatwiej będzie Ci to zrozumieć, gdy poznasz sposób myślenia osób związanych z komputerami i programowaniem.

"Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów" to książka, której autor próbuje wyjaśnić światu to, co dzieje się aktualnie w branży komputerowej, a co więcej -- stara się to wyjaśnić używając zrozumiałego języka. Opisuje więc historie powstania wielkich firm, pomysły rozwijane przez ludzi zwanych często ""mózgowcami". Pokazuje też, dlaczego małe, niezależne firmy programistyczne osiągają sukces na tym samym rynku, z którego rokrocznie znika kilka gigantów i dlaczego programiści wydają się tak bardzo różni od przedstawicieli innych zawodów.

Czytając tę książkę, dowiesz się między innymi:

  • Dlaczego mózgowcy nie są popularni?
  • Kim właściwie są hakerzy?
  • Jak zbić majątek na nowych technologiach?
  • Jak tworzyć wielkie produkty?
  • Czym są języki programowania?
  • W jaki sposób powstają dobre projekty?
    Chcesz zrozumieć współczesny świat? Odpowiedzi na wiele swoich pytań znajdziesz właśnie w tej książce.
    Dowiedz się, co napędza rozwój komputerów i oprogramowania.

    Książka "Hakerzy i malarze. Wielkie idee ery komputerów"
    Paul Graham