Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Bera Agnieszka

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bera Agnieszka

Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788394587505
EAN: 9788394587505
Format: 235 x 165 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: 226
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
71.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.

W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Książka "Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center"
Bera Agnieszka