Gospodarka doświadczeń - Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika

Gospodarka doświadczeń

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301182359
EAN: 9788301182359
Format: 230 x 165 x 12
Oprawa: Miękka
Stron: 268
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Książka "Gospodarka doświadczeń"
Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika