Google AdWords w praktyce - Modrzewski Przemysław

Google AdWords w praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Modrzewski Przemysław

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301156022
EAN: 978830115602201
Format: 240 x 170 x 35
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
8.00
książka
49.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego - wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.

Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.

Książka "Google AdWords w praktyce"
Modrzewski Przemysław