Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy - Celia Lury; Scott Lash

Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Celia Lury; Scott Lash

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323331896
EAN:
Format: 150 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 320
Data wydania: 2011-11-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.99
książka
42.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się nadrzędnym celem kapitalizmu. Globalny przemysł kulturowy to bogaty zasób źródeł empirycznych i teoretycznych, pokazujących, w jaki sposób przedmioty te - od butów Nike do filmu Toy Story, od globalnej piłki nożnej do sztuki konceptualnej - ulegają metamorfozom i przemieszczają się ponad granicami państw.
Globalny przemysł kulturowy ma ambicję stania się dialektyką oświecenia ery globalizacji. To podstawowa lektura dla studentów i wykładowców różnych nauk społecznych.

Książka "Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy"
Celia Lury; Scott Lash