Geniusz marketingu - Fisk Peter

Geniusz marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Fisk Peter

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788376015651
EAN: 9788376015651
Format: 245 x 170 x 25
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
81.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve?a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

Książka "Geniusz marketingu"
Fisk Peter