Foresight w turystyce - Borodako Krzysztof

Foresight w turystyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Borodako Krzysztof

Wydawnictwo: C.H. Beck
ISBN: 9788325530990
EAN: 9788325530990
Format: 235 x 165 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 254
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.50
książka
49.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów.

Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie.

Książka "Foresight w turystyce"
Borodako Krzysztof