Flash MX 2004. Tworzenie gier - Krzysztof Pasek

Flash MX 2004. Tworzenie gier

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Pasek

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8373614516
EAN: 9788373614512
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 124
Data wydania: 2004-06-23
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
29.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji graficznych. Jedyne, czego potrzebujesz, to Flash MX 2004 i pomysł. Wkrótce przekonasz się, że stworzenie gry we Flashu leży w zasięgu Twoich możliwości.

W książce "Flash MX 2004. Tworzenie gier" znajdziesz informacje niezbędne do stworzenia prostej gry. Nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, poznasz język ActionScript, dowiesz się, jak przypisywać dźwięki do klatek i zdarzeń, a także wraz z autorem stworzysz kilka gier. Przeczytasz o:
  • Narzędziach z panelu Tools
  • Klatkach, warstwach, scenach i symbolach
  • Animacji i akcjach
  • Tworzeniu przycisków
  • Obsłudze myszy i klawiatury
  • Tworzeniu kodu w języku ActionScript
  • Korzystaniu z dźwięku
  • Głównych elementach każdej gry komputerowej
Podobno tworzenie gier jest lepszą zabawą od grania w nie.
Przekonaj się o tym.

Książka "Flash MX 2004. Tworzenie gier"
Krzysztof Pasek