Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne - Daniel Bargieł

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Daniel Bargieł

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8373614494
EAN: 9788373614499
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 144
Data wydania: 2004-03-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:

  • Interfejs użytkownika programu i zasady zarządzania projektami we Flashu
  • Sposoby korzystania z narzędzi rysunkowych i edycyjnych
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Zastosowanie symboli
  • Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
  • Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
  • Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
  • Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów

Książka "Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne"
Daniel Bargieł