Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Aplikacje biurowe Architektura komputerów Bazy danych Biznes IT CAD/CAM Digital Lifestyle DTP Elektronika Fotografia cyfrowa Grafika komputerowa Gry Hacking Hardware Języki programowania Oprogramowanie Pakiety naukowe Podręczniki szkolne Podstawy komputera Pozostałe Programowanie Programowanie mobilne Serwery internetowe Sieci komputerowe Systemy operacyjne Webmasterstwo Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyW tej książce chyba po raz pierwszy połączono te dwa aspekty -- Flasha oraz bogate materiały filmowe i dźwiękowe. Pisarz, Edward Bellamy, trafnie przewidział wszechobecność mediów w roku 2000, obserwując Amerykę pod koniec 19. stulecia. Lecz nawet on myślał o bardziej jednolitym procesie. Podczas gdy większość świata zawierzyła hollywoodzkiej wizji filmu, czyli kinowych rozmiarów telewizorom stojącym w każdym mieszkaniu, bogate materiały filmowe zaczynają zaglądać na ekrany naszych komputerów połączonych z Internetem.
Prawdziwie bogaty film i dźwięk w projektach internetowych nie jest na razie rozpowszechniony, lecz kreatywność rozkwita wszędzie tam, gdzie pozwalają jej na to bariery technologiczne. Pomyśl o złotych latach filmu czy muzyki rozrywkowej. To, co dzieje się z dzisiejszymi mediami, może mieć większe znaczenie niż to, co udało się zrobić grupie The Beatles z czterościeżkowymi nagraniami.
To wzniosłe słowa, lecz poparcie dla nich możesz znaleźć, przeglądając chociażby pliki źródłowe na płycie CD-ROM, dołączonej do tej książki. W tym miejscu rozpoczyna się nowa podróż.
Rolą tego wstępu jest przywitanie cię na pokładzie, poinformowanie o konwencjach typograficznych stosowanych w książce, a także wskazanie, w którym miejscu możesz rozpocząć czytanie.
W pierwszym rozdziale, którego autorami są Murat Bodur i Doug McDermott, znajduje się opis jednej z wersji przyszłości bogatych mediów sieciowych. W rozdziale drugim znajdziesz przegląd opcji, jakie udostępnia Flash podczas pracy nad bogatymi materiałami filmowymi i dźwiękowymi. Wskażemy tam również, w których miejscach książki opisane są poszczególne opcje. Do dalszych rozdziałów raczej nie powinieneś przechodzić bez przeczytania poprzednich.
Wierzymy, że opisaliśmy wszystkie istotne opcje dotyczące opracowywania bogatych materiałów filmowych i dźwiękowych we Flashu i na stronach tej książki zawarliśmy wystarczająco dużo wiedzy nawet dla najbardziej dociekliwych umysłów.
Książka "Flash. Filmy i dźwięk. Techniki zaawansowane"
praca zbiorowa