Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Agnieszka Bukowska-Piestrzynska

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzynska

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375562422
EAN:
Format: 165 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 219
Data wydania: 2010-05-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.99
książka
51.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.

Książka "Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia"
Agnieszka Bukowska-Piestrzynska