Filozofia Reklamy - Magdalena Napierała

Filozofia Reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Magdalena Napierała

Wydawnictwo: Petrus
ISBN: 9788377200254
EAN:
Format: 145 x 200
Oprawa: miękka
Stron: 208
Data wydania: 2011-11-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.99
książka
24.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Reklama otacza dzisiejszego człowieka na każdym kroku i z każdej strony. Z tego powodu celem niniejszej książki jest pokazanie, w jaki sposób reklama oddziałuje na człowieka. Ukazanie jak wpływa na jednostkę poprzez wszystkie zmysły, jak wykorzystuje mechanizmy retoryczno-perswazyjno-psychologiczne sprawiając, że człowiek stara się coraz więcej mieć niż być. Nie jest celem tej publikacji przedstawienie reklamy w negatywnym świetle, czy jej krytyka. Reklama jest, bowiem tylko propozycją, jest jak biblijny wąż, który tylko zachęca, a to od nas- odbiorców zależy czy wybierzemy tą drogę. Stanowi naturalny wytwór dzisiejszego społeczeństwa masowego i przynależy do obecnych czasów, w których konsumpcja odzwierciedla/jest cel dążeń człowieka. Warta jest więc zanalizowania, po to chociażby by zrozumieć jej wpływ na dzisiejszą kulturę i współczesną istotę ludzką.

Książka "Filozofia Reklamy"
Magdalena Napierała