Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce - Weronika Świerczyńska-Głownia

Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Weronika Świerczyńska-Głownia

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323338123
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 136
Data wydania: 2014-12-09
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
41.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami,
Z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJM

Książka "Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce"
Weronika Świerczyńska-Głownia