Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych - Adam Grzegorczyk; Justyna Chlechowicz; Dagmara Lustyk; Kamila Myszczyszyn

Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Grzegorczyk; Justyna Chlechowicz; Dagmara Lustyk; Kamila Myszczyszyn

Wydawnictwo: WSP
ISBN: 9788360964125
EAN:
Format: 150 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 264
Data wydania: 2009-06-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ludzie organizują imprezy odkąd zaczęli się ze sobą porozumiewać. Imprezy rozkwitły wielkością i różnorodnością w czasach starożytnych, życie w epoce królów obfitowało w wiejskie jarmarki, zabawy dworskie i miejskie festyny. Jednak dopiero pod koniec XX wieku zaczęto powszechnie dostrzegać, że imprezy, oprócz ewidentnie rozrywkowej, pełnią także bardzo ważną rolę komunikacyjną. Po zakwalfikowaniu w połowie lat 60-tych wydarzeń jako grupy narzędzi z zakresu public relations, lata 90-te przyniosły koncepcję event marketingu tj. zarządzania procesami rynkowymi poprzez wydarzenia. Koncepcja ta znajduje coraz szersze zainteresowanie w praktyce gospodarczej, jest przedmiotem szerokiej światowej literatury poradniczej, jednak nie była dotychczas w polskich realiach przedmiotem empirycznych badań naukowych.

Książka "Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych"
Adam Grzegorczyk; Justyna Chlechowicz; Dagmara Lustyk; Kamila Myszczyszyn