Etykieta biznesu - Roy A. Cook; Gwen O. Cook; J. Laura Yale

Etykieta biznesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Roy A. Cook; Gwen O. Cook; J. Laura Yale

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788376015606
EAN:
Format: 148 × 210
Oprawa: miękka
Stron: 136
Data wydania: 2009-05-08
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
41.50zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Co wypada robić, a czego nie - w różnych sytuacjach biznesowych - to problem dotyczący nie tylko początkujących menedżerów. Znajomość zasad etykiety biznesowej jest jednym z warunków koniecznych, żeby menedżer został uznany za profesjonalistę, osobę opanowaną i świadomą swojej wartości. Etykieta opisywana w niniejszym przewodniku to nie tylko klasyczny savoir-vivre, dotyczący zasad zachowania przy stole, ubioru czy przedstawiania się, ale także wskazówki odnośnie do tworzenia prawidłowych relacji w trakcie spotkań, komunikacji elektronicznej czy kontaktów międzykulturowych. Niezależnie od stopnia znajomości zasad etykiety, dzięki poradom zawartym w tej książce można: - zweryfikować i poszerzyć swoją wiedzę, - uniknąć potencjalnych gaf, - uzyskać praktyczne informacje na temat etykiety biznesu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Przestrzegania etykiety biznesu oczekuje się od wszystkich, ale rzadko się jej uczy. Autorzy podjęli się tego zadania, przekazując swoją wiedzę w sposób jasny i zwięzły, wykorzystując przykłady ilustrujące istotne praktyki stosowane w ramach etykiety w dzisiejszym zmieniającym się świecie.

Książka "Etykieta biznesu"
Roy A. Cook; Gwen O. Cook; J. Laura Yale