Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji - Irena Kamińska-Radomska

Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Irena Kamińska-Radomska

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 8388607340
EAN:
Format: 145 x 220
Oprawa: miękka
Stron: 204
Data wydania: 2003-12-15
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.99
książka
26.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.

Książka "Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji"
Irena Kamińska-Radomska