Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje - Karina Stasiuk-Krajewska

Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje

4.00 Oceń książkę!

Autor: Karina Stasiuk-Krajewska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322932780
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 164
Data wydania: 2012-02-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
książka
32.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej -bardziej ostrożne lub wręcz negatywne (wskazujące na zaburzenia sfery publicznej z owego faktu wynikające). Ideą książki jest odniesienie się do owej tendencji i sporów przez nią generowanych w kontekście etyki profesjonalnej, zwłaszcza etyki public relations (a także etyki dziennikarstwa i reklamy).

Książka "Etyka public relations. Konteksty. Koncepcje. Kontrowersje"
Karina Stasiuk-Krajewska