Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań - Jan Klimek

Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jan Klimek

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379300693
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 347
Data wydania: 2013-12-05
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
57.99
książka
67.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się:
  • Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej?
  • Na jakiej drodze cel ten osiągnąć?
  • Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu?
  • Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm?
  • Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?

Książka "Etyka biznesu. Teoretyczne założenia, praktyka zastosowań"
Jan Klimek