Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym - Wolanin-Jarosz Elżbieta

Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wolanin-Jarosz Elżbieta

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379306701
EAN: 9788379306701
Format: 229 x 158 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 241
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
58.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.

Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.

Książka "Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym"
Wolanin-Jarosz Elżbieta