Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten - Gorąca-Sawczyk Gabriela

Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten

4.00 Oceń książkę!

Autor: Gorąca-Sawczyk Gabriela

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323228158
EAN: 9788323228158
Format: 205 x 145 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 192
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
16.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Celem książki jest ukazanie, w jaki sposób wykładowcy na kierunku lingwistyka stosowana mogą pracować ze studentami nad obcojęzycznymi tekstami reklamowymi, rozwijając przy tym ich kompetencję interkulturową oraz umiejętność pracy w projekcie. Wykształcenie u studentów umiejętności świadomego odbioru oraz pisania tekstów reklamowych, znajomość technik tworzenia oraz kreatywnego pisania, także w językach obcych, są atutami na rynku reklamy, dlatego warto włączyć do praktycznej nauki języków obcych analizę porównawczą testów reklamowych w języku ojczystym i obcym. O sukcesie tekstu reklamowego decyduje jego perswazyjny język, oprawa muzyczna oraz efekty wizualne, które wzmacniają przekaz słowny. Obcojęzyczny przekaz reklamowy zawiera także elementy charakterystyczne dla kultury kraju, w którym jest emitowany. Przyszły copywriter powinien zdawać sobie sprawę z tej złożoności. W pracy można znaleźć wskazówki, w jaki sposób przygotować studentów do tworzenia spójnych pod względem treści i formy tekstów reklamowych na potrzeby kampanii międzynarodowych.

Książka "Entwicklung interkulturellen kompetenz mit werbetexten"
Gorąca-Sawczyk Gabriela