English for promotion -

English for promotion

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788388840777
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 168
Data wydania: 2005-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności pubiic relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia: - marka i jej znaczenie dla promocji, - sposoby i metody komunikacji z klientem, - interesariusze i ich wpływ na promocję, - reklama, - różne formy sprzedaży, - promocja międzynarodowa - targi, wystawy itp., - public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych oraz biznesu, - komunikacja promocyjna w internecie, - etyka i odpowiedzialność w promocji.

Książka "English for promotion"