Emocjonomika - Dan Hill

Emocjonomika

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dan Hill

Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788375103694
EAN:
Format: 150 x 225
Oprawa: twarda
Stron: 416
Data wydania: 2010-03-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.49
książka
40.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy ? najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych ? budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

Książka "Emocjonomika"
Dan Hill