Ekonomika turystyki kulturowej - Szczepanowski Adam E.

Ekonomika turystyki kulturowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Szczepanowski Adam E.

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309009
EAN: 9788379309009
Format: 230 x 160 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 306
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
64.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podstawowym celem opracowania jest ukazanie turystyki kulturowej w jej ekonomicznym wymiarze, począwszy od zagadnień megaekonomicznych, poprzez makroekonomiczne, a skończywszy na zagadnieniach mikroekonomicznych związanych z produktami turystyki kulturowej, które powstają w przedsiębiorstwach turystycznych. Autor omówił najistotniejsze czynniki, które wpływają na podaż, popyt i kształtowanie cen produktów na rynku turystyki kulturowej.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów związanych z turystyką kulturową na wszystkich typach uczelni wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób profesjonalnie zajmujących się organizacją imprez związanych z turystyką kulturową.

Książka "Ekonomika turystyki kulturowej"
Szczepanowski Adam E.