EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU - PRACA ZBIOROWA, WOJCIECH WRZOSKA

EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU

4.00 Oceń książkę!

Autor: PRACA ZBIOROWA, WOJCIECH WRZOSKA

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320815630
EAN: 9788320815634
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: broszurowa
Stron: 248
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu.

Książka "EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU"
PRACA ZBIOROWA, WOJCIECH WRZOSKA