EBOOK Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - Cezary Redzik

EBOOK Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cezary Redzik

Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788377227169
EAN: EECFA9EEEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 182
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelności, skoro tymi właśnie wartościami zdaje się kierować "społeczeństwo spektaklu"? Bądźmy realistami.

Cezary Redzik. Ukończył filologię polską o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdobył III nagrodę Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu stosunków międzynarodowych, która stanowi główny rdzeń tej książki. Praktykant w Dziale Społecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz stażysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. związany zawodowo z public relations.

Książka "EBOOK Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy"
Cezary Redzik