EBOOK Twórcze metafory medialne - Agnieszka Ogonowska

EBOOK Twórcze metafory medialne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Ogonowska

Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324215249
EAN: 0E9B19D8EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 296
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
13.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce poruszono fundamentalną kwestię obecności metafor w tekstach naukowych poświęconych mediom, mediasferze, mediamorfozie. Obok trzech głównych bohaterów prowadzonych w niej rozważań: Jeana Baudrillarda, Marshalla McLuhana i Evinga Goffmana uwzględniono także teksty m.in.: Derricka de Kerckhove’a, Johna Urry’ego, Deana MacCannella, a także innych badaczy, którzy nawiązują do trzech wymienionych w tytule klasyków. Okazuje się, że specyficzne - dla każdego z przywoływanych autorów – metafory, determinują obraz świata mediów, który wyłania się z ich tekstów. Metafory medialne przenikają także do języka potocznego i dziennikarskiego.

Książka "EBOOK Twórcze metafory medialne"
Agnieszka Ogonowska